#Marketing – Working papers (#RePEc, 16/04/2014)

working_papers1

Source: RePEc – EconPapers

Loyalty Programs: a study case in the Hospitality Industry
Lubica Hikkerova 
Department of Research, Ipag Business School
Keywords: Loyalty; Price; Behaviour; Commitment; Trust; Hotel
JEL-code: M1 M3
Created/Revised: 2014-02-25Downloads

The Determinants Of Online Merchant’s Price Premium: Evidence From Russia
Evgeny Antipov 
National Research University Higher School of Econ…
Keywords: hierarchical linear modeling, e-Commerce, price dispersion
JEL-code: L81
Created/Revised: 2014Downloads

Building Customer Loyalty among SMEs in Uganda: The Role of Customer Satisfaction, Trust, and Commitment
Terry Kakeeto, Jan Van Dalen, Jaap Van den Herik and Bartel Van de Walle 
Maastricht School of Management
Keywords: Relationship Marketing, SMEs, Customer Satisfaction, Trust, Commitment, Customer Loyalty
Created/Revised: 2014-03Downloads

LE NAMING: FACILITATEUR DE MANAGEMENT DE GRANDS PROJETS INDUSTRIELS ?
Christophe Benaroya and Christine Fèvre-Pernet 
HAL
Keywords: Abductif; BtoB; Management; Marketing; Marque; Naming; Projet; Onomastique commerciale ; Onomastique…
Created/Revised: 2014-03-28Downloads

Consumer flexibility, data quality and location choice
Irina Baye and Irina Hasnas 
Heinrich‐Heine‐Universität Düsseldorf, Düsseldorf …
Keywords: Location Choice,Price Discrimination,Customer Data
JEL-code: D43 L13 R30 R32
Created/Revised: 2014Downloads

Add-on pricing in retail financial markets and the fallacies of consumer education
Michael Kosfeld and Ulrich Schüwer 
Center of Excellence SAFE – Sustainable Architectu…
Keywords: consumer education,financial literacy,bounded rationality,competition,regulation
JEL-code: D40 D80 L50
Created/Revised: 2014Downloads

Laisser un commentaire

Entrez vos coordonnées ci-dessous ou cliquez sur une icône pour vous connecter:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l'aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion / Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l'aide de votre compte Twitter. Déconnexion / Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l'aide de votre compte Facebook. Déconnexion / Changer )

Photo Google+

Vous commentez à l'aide de votre compte Google+. Déconnexion / Changer )

Connexion à %s