#Marketing – Working papers (#RePEc, 20/03/2014)

working_papers1

Source: RePEc – EconPapers

Got green milk? A field experimental trial of consumer demand for a climate label 

Consumer Cooperatives as a new Governance Form: The Case of the Cooperatives in the Broadband Industry 

Branding and Collusion in Vertically Differentiated Industries 

How the ‘made in’ can influence the eco-equality assessment of a product: An experimental study on the case of the European Ecolabel 

Media bias and advertising: Evidence from a German car magazine

Brand influence on consumer preference for environmental labels 

Platform contents 

An « Image Theory » of RPM

Laisser un commentaire

Entrez vos coordonnées ci-dessous ou cliquez sur une icône pour vous connecter:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l'aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion / Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l'aide de votre compte Twitter. Déconnexion / Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l'aide de votre compte Facebook. Déconnexion / Changer )

Photo Google+

Vous commentez à l'aide de votre compte Google+. Déconnexion / Changer )

Connexion à %s