Marketing: working papers (RePEc, 21/06/2011)

Source : NEP (New Economics Papers) | RePEc

  1. THE ROLE OF SOCIAL-PSYCHOLOGICAL FACTORS IN PURCHASING DOMESTIC PRODUCTS BY IRANIAN CONSUMERS

 

Date:

2011-03

By:

Dr. Mohammad Ali Motafakkerazad
Sakineh Sojoodi
Nassim M. Aslaninia (Economic Department, University of Tabriz, Iran)

URL:

http://d.repec.org/n?u=RePEc:cms:2icb11:2011-086&r=mkt

Keywords:

Iranian Goods, Patriotism, Ethnocentrism, Social concern, Responsibility, Conceptual Model

JEL:

M0

 

  1. The coming out of the « new consumer »

 

Date:

2011-05-05

By:

Wided Batat (COACTIS – Université Lumière – Lyon II : EA4161 – Université Jean Monnet – Saint-Etienne)

URL:

http://d.repec.org/n?u=RePEc:hal:wpaper:halshs-00597650&r=mkt

Keywords:

Postmodernism, new consumer, Marketing, Consumer behaviour

 

  1. THE POWER OF SPONSORSHIP PROGRAM IN ENHANCING BRAND IMAGE – A STUDY ON THE EFFECTIVENESS OF KIA SPONSORING THE FIFA WORLD CUP 2010

 

Date:

2011-03

By:

Akbar Ali Mohamed Noordin
Zulkeply Kamaruddin
Afizan Amer
Danial Fahmi Zulkepli (Universiti Teknologi Mara Malaysia)

URL:

http://d.repec.org/n?u=RePEc:cms:2icb11:2011-106&r=mkt

Keywords:

sponsorship, marketing, effectiveness

JEL:

M0

 

  1. Coupon Impacts on Orange Juice Demand Based on Time-Series and Cross-Sectional Data

 

Date:

2010-08-01

By:

Brown, Mark G.

URL:

http://d.repec.org/n?u=RePEc:ags:fdcr10:104352&r=mkt

Keywords:

coupon, orange juice, demand, Agribusiness,

 

 

Laisser un commentaire

Entrez vos coordonnées ci-dessous ou cliquez sur une icône pour vous connecter:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l'aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion / Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l'aide de votre compte Twitter. Déconnexion / Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l'aide de votre compte Facebook. Déconnexion / Changer )

Photo Google+

Vous commentez à l'aide de votre compte Google+. Déconnexion / Changer )

Connexion à %s