Marketing: working papers (RePEc, 06/06/2011)

Source : NEP (New Economics Papers) | RePEc

  1. Marketing 2.0: A new marketing strategy

 

Date:

2010

By:

Consoli, Domenico
Musso, Fabio

URL:

http://d.repec.org/n?u=RePEc:pra:mprapa:31116&r=mkt

Keywords:

marketing 2.0; user generated content; prosumer; enterprise 2.0; social media

JEL:

M31

 

  1. Kundenerfahrung als Forschungsgegenstand im Marketing – Konzeptionalisierung, Operationalisierung und empirische Befunde

 

Date:

2011

By:

Manfred Bruhn
Matthias Mayer-Vorfelder (University of Basel)

URL:

http://d.repec.org/n?u=RePEc:bsl:wpaper:2011/01&r=mkt

JEL:

M31

 

  1. The Impact of the New York State Retail Milk Price Regulation on Farm-to-Retail Price Transmission and Supermarket Pricing Strategies in Metropolitan Fluid Milk Markets

 

Date:

2011

By:

Bolotova, Yuliya
Novakovic, Andrew

URL:

http://d.repec.org/n?u=RePEc:ags:aaea11:104514&r=mkt

Keywords:

dairy, milk, price regulation, price transmission, asymmetric price response, food retailing, Agribusiness, Agricultural and Food Policy, Demand and Price Analysis, Industrial Organization, Marketing, Q11, Q13, Q18,

 

  1. The Psychological Underpinnings of the Consumer Role in Energy Demand and Carbon Abatement

 

Date:

2011-02-24

By:

McNamara, S.
Grubb, M.

URL:

http://d.repec.org/n?u=RePEc:cam:camdae:1126&r=mkt
 

 

 

Laisser un commentaire

Entrez vos coordonnées ci-dessous ou cliquez sur une icône pour vous connecter:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l'aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion / Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l'aide de votre compte Twitter. Déconnexion / Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l'aide de votre compte Facebook. Déconnexion / Changer )

Photo Google+

Vous commentez à l'aide de votre compte Google+. Déconnexion / Changer )

Connexion à %s