Marketing: working papers (RePEc, 31/03/2011)

Source : NEP (New Economics Papers) | RePEc

  • Nonmetric Unfolding of Marketing Data: Degeneracy and Stability
Date: 2011-03-11
By: Velden, M. van de
Beuckelaer, De A.
Groenen, P.J.F.
Busing, F.M.T.A.
URL: http://d.repec.org/n?u=RePEc:dgr:eureri:1765022725&r=mkt
Keywords: perceptual mapping;customer preference modeling;nonmetric multidimensional unfolding;bootstrap analysis
  • The Effect of Customer Loyalty Programs on the Shopping Behavior in Retail : Loyalty Programs versus Loyalty Cards in the German Food Retail
Date: 2011-02
By: Nikola Ziehe (Department of Economics of the Duesseldorf University of Applied Sciences)
Raina Stoll (Department of Economics of the Duesseldorf University of Applied Sciences)
URL: http://d.repec.org/n?u=RePEc:ddf:wpaper:fobe17&r=mkt
Keywords: customer loyalty, customer loyalty programs, loyalty programs, loyalty cards, Payback, Kundenbindung, Kundenbindungsmaßnahmen, Treueprogramme, Kundenkarten
JEL: M30
  • Is technology-enhanced credit counseling as effective as in-person delivery?
Date: 2011
By: John M. Barron
Michael E. Staten
URL: http://d.repec.org/n?u=RePEc:fip:fedpwp:11-11&r=mkt
Keywords: Consumer credit ; Financial literacy ; Finance, Personal
  • Consumer Reactions To Unobserved Changes in Price Schedules
Date: 2011-02
By: Peter Katuscak
URL: http://d.repec.org/n?u=RePEc:cer:papers:wp433&r=mkt
Keywords: price scheme; complexity; consumer decisions
JEL: D12

Laisser un commentaire

Entrez vos coordonnées ci-dessous ou cliquez sur une icône pour vous connecter:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l'aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion / Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l'aide de votre compte Twitter. Déconnexion / Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l'aide de votre compte Facebook. Déconnexion / Changer )

Photo Google+

Vous commentez à l'aide de votre compte Google+. Déconnexion / Changer )

Connexion à %s