Marketing: working papers (RePEc, 09/02/2011)

Source : NEP (New Economics Papers) | RePEc

  • Marketing Models of Consumer Demand
Date: 2010-11
By: Chintagunta, Pradeep K. (Chicago Booth)
Nair, Harikesh S. (Stanford GSB)
URL: http://d.repec.org/n?u=RePEc:ecl:stabus:2072&r=mkt
  • The use of indicators for unobservable product qualities: inferences based on consumer sorting
Date: 2010-10-08
By: Nagler, Matthew G.
Kronenberg, Fredi
Kennelly, Edward J.
Jiang, Bei
Ma, Chunhui
URL: http://d.repec.org/n?u=RePEc:pra:mprapa:28409&r=mkt
Keywords: hedonic analysis; surrogate indicators; asymmetric information; pricing strategy; product strategy
JEL: D12
  • Signaling and technological marketing tools for exporters
Date: 2011-01-01
By: Ferro, Esteban
URL: http://d.repec.org/n?u=RePEc:wbk:wbrwps:5547&r=mkt
Keywords: Economic Theory&Research,E-Business,Microfinance,Labor Policies,Markets and Market Access
  • Innovation Assessment of a Portuguese Railway branch of a foreign multinational – A case study
Date: 2010-05
By: Nuno Boavida (IET, Universidade Nova de Lisboa, Faculdade de Ciências e Tecnologia)
Susana Martins Moretto (IET, Universidade Nova de Lisboa, Faculdade de Ciências e Tecnologia)
URL: http://d.repec.org/n?u=RePEc:ieu:wpaper:25&r=mkt
Keywords: Innovation Assessment; Railway; Policy; Scoring model; Multinational, Portugal
JEL: O32

Laisser un commentaire

Entrez vos coordonnées ci-dessous ou cliquez sur une icône pour vous connecter:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l'aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion / Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l'aide de votre compte Twitter. Déconnexion / Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l'aide de votre compte Facebook. Déconnexion / Changer )

Photo Google+

Vous commentez à l'aide de votre compte Google+. Déconnexion / Changer )

Connexion à %s